فروش توری پنجره دوجداره upvc وکا

فروش توری پنجره دوجداره upvc وکا, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش توری پنجره دوجداره upvc وکا

بهرام پروهان

مهندسی صحیح درب و پنجره های وکا باعث شده است که امروزه فروش توری پنجره دوجداره upvc وکا مورد استقبال مشتریان و خریداران قرار گیرد و آن هم به دلیل این است که  آنها را به عنوان درب ها و پنجره هایی با بالاترین کارایی و عملکرد می شناسند.

فروش توری پنجره دوجداره upvc وکا از استقبال بی نظیری مواجه شده است چرا که سیستم درب و پنجره وکا از تمام خصوصیات خوب upvc استفاده می کند تا نیازهای یک سازه تجاری را برآورده کند. عایق بودن این محصولات در برابر گرما و سرما باعث می شود که در هزینه های گرمایشی و سرمایشی صرفه جویی شود و همچنین مصرف انرژی کاهش یابد. وکا از آلمان بزرگترین تولید کننده پروفیل های یو پی وی سی است که در ساخت درب ها و پنجره ها استفاده می شود. این شرکت کار خود را از سال ۱۹۶۹ در sendenhorst آلمان به عنوان یک شرکت تولید کننده کرکره پنجره آغاز کرد. و در دوازده کشور از جمله (ایالات متحده آمریکا، روسیه، لهستان، فرانسه، اسپانیا، انگلیس، چین، هند، کانادا، مکزیک، برزیل و شیلی) امکانات تولید محصولات از پروفیل را دارا می باشند. و شرکت های ارائه دهنده این محصولات در بیش از چهل کشور جهان به صورت فعال مشغول به ارائه خدمات هستند از جمله در کشورهای هند و ایالات متحده عربی. توری های آلومینیومی از جمله توریهای قدیمی هستند که برای پنجره های آلومینیومی یا آهنی به کار می روند که مشکلات فراوانی از نظر زیبایی و پاکسازی دارند و از ورود نور جلوگیری می کند.
فروش توری پنجره دوجداره upvc وکا :طراحی تجاری بدون وقفه وکا بالغ بر چهل سال است که در کل جهان استفاده شده است. این طراحی ها خاص هستند با لبه هایی که کمی منحنی شده است و ترکیب درستی از گزینه های رنگ های خالص و ماده ای که شبیه چوب است، تا سبک معماری ما را مناسب نمایند. علاوه براین, تکنولوژی داخلی پروفیل وکا بسیار عالی است. قاب یا فریم چند جداره و ارسی از خصوصیت عایق بودن هوای مرده استفاده می کنند تا بتوانند نیازهای عایق حرارتی را بر آورده کنند.

پنجره یو پی وی سی


با معرفی سیستم آزمایش شده، استفاده از پروفیل وکا یک راه حل ایده آل برای دست یافتن به گواهی LEED است. به این دلیل که مصرف انرژی را به طور محسوسی کاهش می دهد همچنین از هزینه های گرمایشی و سرمایشی می کاهد. را ه حل های ساختمان سبز (Green building) برای پنجره هایی با انرژی کارآمد در ساختمان های مدرسه و تجاری، به سرعت تبدیل شد به یک موضوع مورد اهمیت در جهان دوستدار محیط زیست. دوستی های زیست محیطی حاصل ترکیب چیزهای مختلف است، مانند طراحی های هوشمند، تجهیزات کاهش دهنده انرژی و نصب درب ها و پنجره دوجداره با انرژی کارآمد که سطح عایق بودنشان افزایش یافته است. وکا به عنوان یک عضو از USGBC و انجمن ساختمان سبز US، تمایل دارد درب ها و پنجره های تجاری با سبک های معماری بسیار گسترده تولید کند، در حالی که مصرف انرژی را به حداقل می رساند. سیستم تجاری وکا محیط سالم تری را در ساختمان های تجاری فراهم می کند.
پنجره های لولایی دوحالته وکا
پنجره ی لولایی دوحالته وکا یک پنجره دومنظوره است که برای تهویه مناسب هوا، امنیت، خروج اضطراری و تمیز کردن آسان از داخل اتاق طراحی شده است. به همراه یک دسته تک حالته که شما می توانید به سادگی دسته را ۹۰ درجه بچرخانید، در این حالت پنجره به طرف داخل می چرخد. این نوع چرخش ممکن است یک عملکرد کلیدی برای برقراری امنیت باشد. حال دسته را ۱۸۰ درجه بچرخانید، به این صورت پنجره از بالا در یک موقعیت ایمن کج می شود. این حالت برای تهویه هوا و برقراری امنیت مناسب است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: